Inovație, Calitate, Flexibilitate, Dinamism, Experientă, Reputatie, Creativitate, Performanță, Competență, Randament, Funcționalitate

Știri & Noutăți

Pentru descărcarea normelor metodologice click aici

Pentru comunicate privind COVID-19 faceti click aici


SOFT PROJECT S.R.L. s-a "născut" în anul 2003, ca urmare a cererii de soluții IT pe piață, fiind orientați în special spre domeniul medical.

Astfel am dezvoltat și implementat aplicații software complexe, urmărind îmbunătățirea activității cabinetelor medicale, prin gestionarea rapidă și sigură a informației.

Dorim ca prin intermediul produselor IT oferite să contribuim la succesul în afaceri al partenerilor noștri.

Viziunea noastră este dezvoltarea unui model informațional compatibil cu toate cerințele specifice domeniului medical, adaptat atât la nivel micro - pentru satisfacerea nevoilor proprii ale fiecărui partener, cât și macro - prin armonizarea cu legislația din domeniu.

Suntem dedicați clienților noștri, oferindu-le soluții "la cheie" și sprijin consultativ atât înainte de implementarea produsului informatic ales, cât și post-vânzare.


"SmartLabs" s-a născut ca urmare a dezvoltării laboratoarelor de analize medicale, în special în domeniul privat. În condițiile unui volum de muncă tot mai crescut, precum și a concurenței tot mai mari de pe acest segment de piață, s-a simțit nevoia acută a unui sistem informațional care să permită managementul datelor în condiții de rapiditate și siguranță maximă. Ca în orice domeniu, se dorește eliminarea erorilor umane, procesarea rapidă a informațiilor și acces facil la date. Având în vedere și cerințele caselor de asigurări de sănătate, este aproape imposibilă desfășurarea activității într-un laborator de analize fără a avea un control deplin atât pe plan medical, cât și informațional. "SmartLabs" este un software specializat care vine în întâmpinarea laboratoarelor de analize, tocmai pentru a răspunde nevoilor enumerate mai sus. Această aplicație funcționează încă din anul 2003 în laboratoarele din Timișoara, iar în acest moment este utilizată în peste 130 de unități medicale pe tot teritoriul României.


Meniu recepții 

  • Selectarea analizelor solicitate se face printr-un simplu click cu mouse-ul, nefiind necesară căutarea acestora într-o listă
  • Datele pacienților și a medicilor care solicită analizele sunt stocate în baza de date, astfel că pot fi accesati prin simplă căutare după un anumit criteriu (nume, cod numeric personal, cod parafă). La introducerea pacientului, se verifică și corectitudinea CNP-ului, prin cheie de validare

Meniu QC (Quality Control)

  • Selectarea analizelor solicitate se face printr-un simplu click cu mouse-ul, nefiind necesară căutarea acestora într-o lista
  • Datele serurilor sunt setabile, cu data expirării, data stabilității și valorile de referință și valori țintă
  • Calcule de incertitudine, grafice shewhart, histograme, diagrame scart

Rapoarte si raportări către case de asigurare

  • Diferite forme de centralizatoare pe firme, puncte de lucru
  • Posibilități de diferite formulare interne, foi de lucru, registre
  • Posibilități de raportare către diferite case de asigurare
  • Semnarea analizelor cerute cu cardul pacientului, prevalidarea biletelor de trimitere în 72 de ore, conform normelor impuse de către casele de asigurare
  • Raportare către case de asigurare în format SIUI
  • Posibilitate de a verifica statutul de asigurat de pe serverul casei de asigurare
  • Diferite forme de rapoarte care ajută spitalele în statisticile care se efectuează către SANEPID

Meniu de setări complexe

  • Setări de analize cu valori normale bifalcate pe sex și vârstă, prețuri speciale
  • Posibilități de personalizare buletine, foi de lucru, antet special pentru firmă
  • Setări pentru diferite firme cu prețuri speciale
  • Utilizatori cu parole personale cu diferite nivele de acces și drepturi
  • Posibilități de setare condiții de raportare 

Meniul de gestiune

  • Posibilitate de gestionare a stocului
  • Posibilitate tipărire NIR, Fișe de magazie
  • Calcul de consum pe baza rezultatelor primite de la analizoare

Conectare aparatură de laborator si accesorii

  • Posibilitate de conectare unidirecțională sau bidirectională a aparaturii din laborator
  • Posibilitate de conectare case de marcat, imprimante coduri de bare

Încărcare rezultate pe Internet

  • Posibilitate de încărcare rezultate pe internet cu conexiune securizată
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de pe internet de către medicii care au trimis pacientul la laborator
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de către pacienți pe internet

"SmartEco" s-a născut ca urmare a dezvoltării cabinetelor de imagistică, în special în domeniul privat. În condițiile unui volum de muncă tot mai crescut, precum și a concurenței tot mai mari de pe acest segment de piață, s-a simțit nevoia acută a unui sistem informațional care să permită managementul datelor în condiții de rapiditate și siguranță maximă. Ca în orice domeniu, se dorește eliminarea erorilor umane, procesarea rapidă a informațiilor și acces facil la date. Având în vedere și cerințele caselor de asigurări de sănătate, este aproape imposibilă desfășurarea activității într-un cabinet de imagistică fără a avea un control deplin atât pe plan medical, cât și informațional. "SmartEco" este un software specializat care vine în întâmpinarea cabinetelor de imagistică, tocmai pentru a răspunde nevoilor enumerate mai sus.


Meniu receptii 

  • Selectarea investigațiilor solicitate se face printr-un simplu click cu mouse-ul, nefiind necesară căutarea acestora Într-o lista
  • Datele pacienților și a medicilor care solicită investigațiilor sunt stocate în baza de date, astfel că pot fi accesati prin simplă căutare după un anumit criteriu (nume, cod numeric personal, cod parafă). La introducerea pacientului, se verifică și corectitudinea CNP-ului, prin cheie de validare

Rapoarte si raportări către case de asigurare

  • Diferite forme de centralizatoare pe firme, puncte de lucru
  • Posibilități de diferite formulare interne, foi de lucru, registre
  • Posibilități de raportare către diferite case de asigurare
  • Semnarea investigațiilor cerute cu cardul pacientului, prevalidarea biletelor de trimitere în 72 de ore, conform normelor impuse de către casele de asigurare
  • Raportare către case de asigurare în format SIUI
  • Posibilitate de a verifica statutul de asigurat de pe serverul casei de asigurare
  • Diferite forme de rapoarte care ajută spitalele în statisticile care se efectuează către SANEPID

Meniu de setări complexe

  • Setări de analize cu valori normale bifalcate pe sex și vârstă, prețuri speciale
  • Posibilități de personalizare buletine, foi de lucru, antet special pentru firmă
  • Setări pentru diferite firme cu prețuri speciale
  • Utilizatori cu parole personale cu diferite nivele de acces și drepturi
  • Posibilități de setare condiții de raportare

Încărcare rezultate pe Internet

  • Posibilitate de încărcare rezultate pe internet cu conexiune securizată
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de pe internet de către medicii care au trimis pacientul la laborator
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de către pacienți pe internet

"SmartX" s-a născut ca urmare a dezvoltării cabinetelor de imagistică, în special în domeniul privat. În condițiile unui volum de muncă tot mai crescut, precum și a concurenței tot mai mari de pe acest segment de piață, s-a simțit nevoia acută a unui sistem informațional care să permită managementul datelor în condiții de rapiditate și siguranță maximă. Ca în orice domeniu, se dorește eliminarea erorilor umane, procesarea rapidă a informațiilor și acces facil la date. Având în vedere și cerințele caselor de asigurări de sănătate, este aproape imposibilă desfășurarea activității într-un cabinet de imagistică fără a avea un control deplin atât pe plan medical, cât și informațional. "SmartEco" este un software specializat care vine în întâmpinarea cabinetelor de imagistică, tocmai pentru a răspunde nevoilor enumerate mai sus.


Meniu recepții 

  • Selectarea investigațiilor solicitate se face printr-un simplu click cu mouse-ul, nefiind necesară căutarea acestora Într-o lista
  • Datele pacienților și a medicilor care solicită investigațiilor sunt stocate în baza de date, astfel că pot fi accesati prin simplă căutare după un anumit criteriu (nume, cod numeric personal, cod parafă). La introducerea pacientului, se verifică și corectitudinea CNP-ului, prin cheie de validare

Rapoarte si raportări către case de asigurare

  • Diferite forme de centralizatoare pe firme, puncte de lucru
  • Posibilități de diferite formulare interne, foi de lucru, registre
  • Posibilități de raportare către diferite case de asigurare
  • Semnarea investigațiilor cerute cu cardul pacientului, prevalidarea biletelor de trimitere în 72 de ore, conform normelor impuse de către casele de asigurare
  • Raportare către case de asigurare în format SIUI
  • Posibilitate de a verifica statutul de asigurat de pe serverul casei de asigurare
  • Diferite forme de rapoarte care ajută spitalele în statisticile care se efectuează către SANEPID

Meniu de setări complexe

  • Setări de analize cu valori normale bifalcate pe sex și vârstă, prețuri speciale
  • Posibilități de personalizare buletine, foi de lucru, antet special pentru firmă
  • Setări pentru diferite firme cu prețuri speciale
  • Utilizatori cu parole personale cu diferite nivele de acces și drepturi
  • Posibilități de setare condiții de raportare 

Încărcare rezultate pe Internet

  • Posibilitate de încărcare rezultate pe internet cu conexiune securizată
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de pe internet de către medicii care au trimis pacientul la laborator
  • Posibilitate de a vizualiza rezultatele de către pacienți pe internet

Contact

Nume:
Telefon:
e-mail:
Mesaj
* Prin completarea formularului va exprimati acordul privind prelucrarea datelor dv. personale